Har du hørt om platformen Amazon Seller Central? Hvis du ikke har, kan det være en stor fordel at læse med videre her. Dette er nemlig en online platform, hvor det er nemt for sælgere at administrere deres salg på Amazon, eller i stedet lade Amazon håndtere det.
Dette skal du vide
Amazon Seller Central er, som nævnt ovenfor, en digital platform, hvor du selv kan vælge, hvorvidt du ønsker at administrere dit eget salg, eller lade Amazon gøre det for dig. Som sælger kan du oprette dig, opdatere produkter og overvåge salget, som du har lyst til. FBM kaldes det, hvis du vælger at håndtere dit eget salg, hvilket du kan læse meget mere om online.
FBA kaldes det, hvis du derimod ønsker at lade Amazon håndtere det. Dette kan du med fordel ligeledes læse meget mere om på websiden.
Internationale markedspladser
På samme tid kan du sælge dine egne varer på diverse internationale markedspladser gennem Amazon Seller Central, hvorfor du kan udvide dit marked herigennem. Her vil det eksempelvis være oplagt for mange danske virksomheder at fokusere på Amazons tyske marketplace, men det er imidlertid også muligt at undersøge mulighederne i andre europæiske lande, herunder Frankrig, England, Spanien, Italien eller Polen. Desuden vil du også kunne kigge ud over Europa og kigge mod lande såsom USA og Japan.
Derfor skal du vælge denne mulighed
Værdierne er i højsædet hos denne virksomhed, hvorfor det ikke blot er en produktionsvirksomhed, der uden videre accepterer enhver ordre uden tanke. Det kunne derfor være en fordel at udforske alle muligheder online. Det er essentielt, at samtlige kunder får den bedste oplevelse – hvilket også betyder, at kunderne skal have den bedst mulige værdi for deres investering. Af den årsag får kunderne naturligvis også adgang til førsteklasses marketingskampagner, mens du også modtager en skræddersyet, strategisk rådgivning.