Fang de lokale med en kernefortælling



Har I en lokal virksomhed med rødder her i Solrød? Nogle virksomheder har et mål om at favne bredt og nå ud til resten af Danmark og måske også udlandet, mens det for andre er vigtigere at huske på den lokale forankring og se, hvad man kan gøre for dem i området. Men hvis du gerne vil fange de lokales opmærksomhed, er det vigtigt, at du har en hjemmeside, der er informativ og giver mening.

En af de ting, I med fordel kan arbejde på, er jeres kernefortælling. Hvem er I, hvilke værdier har I, og hvorfor er jeres virksomhed specielt? Det er nogle af de ting, der kan indgå i en kernefortælling. Den er med til at skabe noget troværdighed og tilføjer et ekstra lag til jeres virksomhed, som er med til at give noget dybde – det er der mange, der sætter pris på.

Få lagt en god marketingstrategi
Der er forskel på, hvordan man fanger den generelle dansker, og hvordan man fanger en helt speciel målgruppe. Hvis I gerne vil holde jer til lokalområdet, er det en god idé at kigge på, hvordan jeres marketing i så tilfælde skal tilpasses. Her vil I sagtens kunne trække på lokale steder, historier eller andet, som er genkendeligt for dem, der bor i området. Så kommer I også lidt i øjenhøjde med dem, der bor i nærheden af jeres virksomhed.

Marketing er mange ting. Vil I gerne være til stede med nyhedsbreve og en lækker webshop, eller holder I det hellere lidt mere i det små? En hjemmeside, der informativt fortæller både jeres kernefortælling men også giver adgang til kontaktinformationer og måske ligefrem en webshop, er noget af det, der virkelig kan sætte skub i tingene – forhåbentlig kan det betyde, at strømmen af folk, der besøger jer enten fysisk eller digitalt, bliver forøget en del.



ANNONCERING solrodnyt.dk · Nyhedsbrev


Det er ikke længere muligt at foretage annoncering på solrodnyt.dk